2011. június 29. szerda

Súly: 58,2kg

Italok:
1l lúgosítóvíz
+ víz

Reggel:
1 pohár langyosvíz fél citrom levével
1 körte

Délelőtt:
2 marék josta bogyó
5 mini áfonyás muffin Gittától
+ néhány egyéb aszalvány darabka

Délben:
JOKER 3/3 felhasználva

Délután:
10dkg granola Gittától
- ma kaptam tőle csomagot és nagyon finom azalványokat küldött :)))

később:
JOKER 3/2 felhazsnálva

Este:
1 sárgarépa
JOKER 3/1 felhasználva
+ náhény kanál aszalványtészta még készítés közben (Viktoria Boutenko: Igor élő kenyerét készítem, szerintem már így aszalás előtt is nagyon finom, bár lehet elég csípős lesz a két egész erőspaprikától)

Fittness-Wellness:
mivel szinte egésznap rokonlátogatáson voltam ezért ez kiesett

Fazit:
Nem éppen jól használtam fel a Jokereimet, de ez van, bár nem is voltam olyan vészes, ettem a két napon némi felvágottas zsemlét, kakaóskalácsot, bundáskenyeret, persze csokit is és nutellát meg főttkukoricat... szerintem ezzel nagyjából fel is soroltam mindent, csak akkor is bosszant mindíg, hogy ha egyszer eszek valami főtt vagy nem egészséges kaját, akkor nem tudom azonnal abbahagyni... de ez van, az eheti jokereim elhasználódtak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése