2011. július 24. vasárnap

Súly: 56,3kg!!!!! :))))))

Szaffina előadását sikerült megnéznünk, bár nem volt egyszerű, mivel a szervezetlenség miatt még ő maga sem tudta hol lesz. Érdekes volt és jó, hogy a párom is elcipeltem, bár azt mondta, a nagyját már tudta tőlem. Nekem egy megerősítést adott, sok olyan dolgot mondott, amit én is tapasztaltam: pl. hogy egy nyersevőnek nem lesz izomláza - nem tudtam, h ettől van, de örülök neki... meg, h a gyerekek eleszik a nyersevő elől a kajáját és inkább meghagyják a főttet, ha megtehetik... ez nálunk is így működik ;) Meg persze egy csomó számomra már ismert elméletet, hiszen én már szinte az összes létező irodalmon átrágtam magam ;)))

Italok:
lúgosítóvíz
édesköményes-ánizsos-köményes tea
+ víz

Reggel és délelőtt, mivel ma elég későig aludtunk:
1 pohár langyosvíz fél citrom levével (ez az én kávém!)
1/2 doboz szeder

Délben:
1/2 tányér vegyessaláta (kínai kel, kovászosubi, paradicsom, ubi, áfonya, savanyúkáposzta)
1 marék vörösáfonya, mazsola, aszaltszilva vegyesen
1 szelet lenmagos ropogós

Délután:
1/2 doboz áfonya
1,5 szelet dinnye
1 banán
1 marék mandula és egyéb dióféle, napraforgómag áztatva

Este:
1/2 tányér saláta (maradék ebédről)
1 szelet lenmagos ropogós

Fittness-Wellness:
10 perc szobabicajon
10 perc ab circle
3 perc trampolinon

1 megjegyzés:

  1. Joan - nál most vasárnap lesz a havi összejövetel, 11-órától. De ha most nem jó minden hónap utolsó vasárnapján van Kismaroson. Azt hiszem legalább egyszer érdemes meglátogatni, ha belefér az idődbe. Telefonja 06-27-383238

    VálaszTörlés