Stagnálok és pörgök... 08,24, szerda

Súly: 57,1kg - ez az ami stagnál
én meg aki pörög, mert annyi dolgom van, hogy azt sem tudom, mihez kapjak elsőként...

Italok:
ioncserélt lágyvíz
víz
supergreens ehhez ma mégsem volt hangulatom

Reggel:
1 pohár langyosvíz fél citrom levével - ez az én kávém, utána jóideig nem is vagyok éhes! -úgyhogy bátran ajánlom reggeli falásroham ellen ;)

Délelőtt:
2 őszibarack
1/2 barack
1 kicsi alma
5-6 szem szeder
5 szem kökény
30-40 szőlőhajtás

Délben:
3 cső nyers kukorica
1 joker étkezés - ami nem volt nagy adag és aminek külön örültem, hogy utána nem jelentkezett falási roham - ha ezt így tudnám kezelni, akkor, heti 1-2 alkalommal ha nagyon úgy érzem, hogy megennék valamit, akkor ezzel el tudnám intézni az extravágyakat - evés terén ;))

Délután:
1 cső nyers kukorica
pár szem mandula

Este:
2,5 fürt szőlő
1/2 kígyóuborka
1/2 marék mandula
1 körte

Fittness-Wellness:
mivel még mindíg nem tökély a hátam, ráadásul ma időszűkében is voltam, ezért csak
3/4 óra terepgyaloglás - ami viszont határozottan jól esett lelkileg, feltöltődtem tőle, bár le is égtem picit, nem gondoltam, hogy ennyire éget a nap már reggel is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése