jan. 26

Csütörtök
a súlyom az egekbe szökött ez alatt a pár pihinap alatt, le se merem írni szinte, hogy 62,2kg voltam... azaz a tavalyi január 1-et újra behoztam... hihetetlen, nem is értem.... és állandóan olyan kívánós vagyok, hogy előkaptam egy terhességi tesztet is, mert már akkorára puffadt a hasam, hogy megijedtem.... :((((( de hál istennek negatív volt!!! (tudom, más örülne neki, de nekem már van két hétördög gyerekem meg egy spirálom és némi tervem a jövőre vonatkozóan, úgyhogy nekem most nem jött volna ki szerencsésen)

Reggel:
tea
3/4 része egy óriási és ritka zamatos pomelónak


- érdekes, az enyémben nem volt zsákbamacska....

Délelőtt:
tea

Délben:
1 olivás zsemle és
1 magyaros zsemle pirítva
2 ek alnatura zöldségkrém toscana
2 sz sonka
7 kisszelet vékony paprikás szalámi
pár karika uborka
1 tv paprika

Délután:
1 zacsi keringősaláta 160g és 27kalória és isteni finom, végre megtaláltam, amire napok óta ácsingóztam, rögtön fel is hívtam a párom, hogy vegyen belőle még pár zacsival ;)))

Este:
vendégségben:
4-5 kiskarika enyhénsajtos-ropogós
6db forgácsfánk 3 3k lekvárral - imádom... és tudom, hogy holnaptól vissza fofom majd magam...
1 pohár fanta
6-8 mini macskanyelv csoki - lengyel dobozban, ez még igazi csoki volt, csak ajánlani tudom annak,a ki igazi, régi csokit keres...

edzés még semmi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése