2011. június 23. csütörök

Súly: 58,1kg :)))) juhú működik :))))

Italok:
2 pohár lágyvíz
1 csésze búzavíz
1l supergreens
+víz

Reggel:
1 pohár langyos zöldtea fél citrom levével

később:
1 szelet dinnye

Délelőtt:
1 marék mogyoró

Délben:
1 alma
2 marék egres
7 kicsi őszibarack

Délután:
4 nektarin
2 sárgabarack
1 alma
1 marék meggy
1 marék aszalt áfonya




Este:
1 szelet dinnye
1/2 kígyóuborka
150g szárított mangó
1 marék aranymazsola
4 szelet lenmagos-zöldséges ropogós (nyers, aszalóban készült)
(1 szelet = 1/4 körcikk, mivel kör alakú az aszalóm)

Fittness-Wellness:
60 ismétlés a legmagic-en
25 perc séta
fél óra könnyű kertimunka
és végre kikapcsolódás, olvasás

Fazit: egész jól megy, de megfigyeltem, hogy napközben nem is olyan nehéz kitartani, viszont késő délutántól jobban oda kell figyelnem magamra, főleg, hogy olyankorra rendesen meg is éhezem. Ezért aztán úgy döntöttem, kipróbálom az aszalógépem, ami már 1,5 éve a szekrényben porosodik és még sohasem dolgozott nekem... Nem is volt rossz ötlet, mert finom lesz a kekszem :)))

6 megjegyzés:

  1. Húú, Zöldike!!
    Te nagyon bekeményítettél! Csak gyümi, nyers zöldségféle?? Az biztos, hogy működik, hisz két nap alatt már annyi eredményt értél el, mint más egy hét alatt! Becsülöm amit csinálsz, mert azért ez így nem egyszerű!
    De nekem biztos ez nem jönne be! Félő, hogy úgy kiéhezne a szervezetem a húsra,sajtra, tejtermékekre,hogy egy pár hét után fejjel mennék a hűtőnek, s mindent kiennék belőle. Viszont azt is tudom,hogy akkor minden leadott kiló duplán jönne vissza! Sajnos az én szervezetem így működik, ezt már megfigyeltem!
    Kívánom, hogy neked sikerüljön elérned az álmod, és tartósan legyél képes végi csinálni!!
    Sok sikert!!!

    VálaszTörlés
  2. Szia Kismazsi :))
    Tudod, nekem ez az étkezési forma nem újdonság, régen, évekkel ezelőtt először vegetáriánus lettem, majd testkontrolloztam és végül rohkost-os (nyersevő) is voltam. Csak közben én is előbb-utóbb visszatértem a régi kerékvágásba. Ami viszont nem tett jót nekem, felszaladtak a kilók a gyerekek megszületése után és nem is akartak többé mozdulni, ehhez még egy szép csoport allergia is társul, így aztán én jobban járok, ha nyerset eszek... bár néha nem egyszerű az tény! Én általában 3-5 napig szoktam bírni az utóbbi időben, régen hónapokig is... és már pár nap után is látványos az eredmény, pl. sokkal szebb az arcom, lapul a hasam... de most könnyebb dolgom van, mert két hete már egyszer betartottam 4,5 napig ezt az életmódot, most már csak a kitartást kell gyakorolnom :))) a héten meg ráadásul szalmaözvegy vagyok így nem kell sokat főznöm és a gyerkőcöket is csábítom a gyümölcsevésre ;) Most már tényleg nyakunkon a nyár, tennem kell valamit, hogy legalább párszor azért el tudjak menni a strandra, ha már egyszer itt van a közelben ;)))

    VálaszTörlés
  3. Annyira jó hogy itt vagy!! és írod. Tudom hogy nekem is ez a helyes étrend (annyira látványos ahogy még az én nem ifjú testem is változik, egyszerűen imádom az érzést), de most még sodródom, és az esküvő az most úgy sem erről fog szólni. De utána sokkal nyugisabb hetek következnek, jövök és csatlakozom.
    Bevallom a héten voltak nyers napjaim, de este szinte mindig borult a bili. Na erre nagyon kell figyelnem majd. Emlékszem tavasszal is nehéz volt az első hét, minden este szenvedős volt, de aztán egyre könnyebb lett.
    Igen az aszalt kréker zöldséggel sokszor megmentette az aznapi étrendemet. Azt nem is tudtam rólad hogy voltál már hónapokig nyers evő!!! Csak ismétlés jó hogy itt vagy, ne tűnj el hétfőig ::)) meg utána se...

    VálaszTörlés
  4. Szia Era!
    Én is örülök, hogy vannak mások is, akik olyan "hóbortosak", mint én ;)))) nem is gondoltam volna, de én nekem is jó látni, tudni és olvasni, hogy nem vagyok egyedül :) Akkor várlak vissza a jövő héten :))

    VálaszTörlés
  5. Én tudom, hogy nem lennék rá képes, de minden elismerésem a Tiéd! :):)

    VálaszTörlés
  6. Kedves tőled Pipacs :)
    Régebben, mondjuk egy éve valószínűleg én sem lettem volna rá képes... de most ezt látom helyesnek :) Meg a nyári gyümölcsidény meg is könnyíti a dolgom :) Még az is lehet, hogy neked a te étrended nagyobb küzdelmet jelent, mint nekem most az enyém, mert én ezt pillanatnyilag tényleg élvezem. Ha nem így lenne, ismerve magam biztos mást ennék, valami jó hízlalót: édeset vagy zsírosat ;))) de most szerencsés vagyok, mert élvezem ezt az utat :)Kitartást neked is és a többieknek is :)

    VálaszTörlés