2011. június 24. péntek

Súly: 57,9kg :))))

Italok:
2 csésze zöldtea
1l lágyvíz
+ víz

Reggel:
1 pohár langyos zöldtea fél citrom levével
1 szelet dinnye

Délelőtt:
4 szelet lenmagos-zöldséges ropogós (ez itt a képen kapros)


Délben:
3 doboz málna (kb.750g)
1/2 szelet banános-almás-citromos gyümölcslap (aszalvány)
3 szelet lenmagos-zöldséges ropogós

Délután:
1 szelet dinnye
1 doboz málna
1/2 doboz ribizli
3 szelet gyümölcslap
2 ek nyers aszaltáfonyás-málnás töltelékkel

Este:
3 őszibarack
3 szelet lenmagos-zöldséges ropogós
1 tányér nyers savanyúkáposzta
2 marék csírával (napraforgó, zsázsa, retek, és még valami
ezt végülis mégse ettem meg, már nem voltam éhes, úgyhogy eltettem holnapra ;)

Fittness-Wellness:
a sport ma kimarad, de lehet még holnap is, mert estem egy jó nagyot, mikor siettem valahová és megütöttem a térdem és a bokám...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése