2011. június 26. vasárnap

Súly: 57,3kg
Ma a súlyveszteség nem annyira látványos, de a hasam az laposodott rendesen, szerintem súlyban most üt vissza a sok lenmagos ropogós...

Amúgy meg egy hős vagyok, mert péntek óta ott van a hűtőben a rokonság sütötte-hozta finom süti és még csak nem is vágytam rá... csak a gyerekek ették. Ma reggel meg palacsintát sütöttem a gyerekeknek és nem ettem belőle, pedig régen rettenetesen imádtam ;)))

Italok:
1,5 csésze citromízű zöldtea
3 pohár lágyvíz
1 csésze wu long tea
+ víz

Reggel:
1 pohár langyosvíz fél citrom levével
0,5l gyümölcsturmix (alma, citromlé, ribizli, málna)

Délelőtt:
1 szelet lenmagos ropogós

Délben:
1 marék ribizli
1/2 tv paprika
8 datolya

Délután:
1 pici sárga alma
2 marék cseresznye
fél doboz málna

és mivel annyira vágytam valami csokifélére vagy édességre,
ezért készítettem nyers kókuszgolyót is :)





később:
4 kókuszgolyó

Este:
1 szelet lenmagos ropogós
4 picike ecetes almapaprika (ez nem 811, de ez nem hízlal)
1 kókuszgolyó
2 datolya
6-8 csíra

később:
1/4 dl búzafűlé

Fittness-Wellness:
mára csak kertimunka jutott, meg délutáni alvás ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése