2011. június 27. hétfő

Súly: 57,2kg - na mi a fene van, most 10-dekánként fogom folytatni??!?
Muszáj lesz beiktatnom több mozgást, mert ez így nem megy tovább, úgy látszik szükség van most már a plusz kalóriafelhasználásra... Most már talán lesz is rá időm...

Italok:
zöld matetea galagonyavirággal
víz

Reggel:
1 pohár matetea fél citrom levével
1 marék fekete szeder a fáról
néhány mazsola
4 mikroszkópikus vadeper
1 gyalogszeder




Délelőtt:
3dl uborkás gyümölcsturmix (alma, ribizli, málna, uborka)

Délben:
4 nyers kókuszgolyó - ez lett a kompromisszum, mivel most vagyok ott, hogy de jól esne egy kis főttkaja, nyerset semmit sem kívánok abból, ami itthon van és ma nem is akartam menni vásárolni csak holnap... viszont ennék valamit.... ez meg most túl töményen édes... brrr...


Délután:
1 szelet dinnye
1 marék meggy
1/2 marék málna

Valahogy úgy döntöttem, hogy most eszek főtt kaját a gyerekekkel, nevezetesen palacsintát. Mivel ezt nem akarom vereségnek elkönyvelni, ezért kitaláltam egy JOKER-rendszert az átállási időmre, míg tényleg ki tudok jönni teljesen nyers kajákon és míg a konyhában is képes leszek valami ínycsiklandozóbbat remekelni kizárólag nyers összetevőkből... Szóval úgy gondoltam, hogy erre az átállásra 4 hetet adok magamnak, amiből az első holnap fog lejárni. A négy hét alatt hetente egyre kevesebb főtt kaját ehetek, de az első héten 4 étkezést válhatok ki vele, a másodikon 3-at, a harmadikon 2-t és a negyediken 1-et. Olyan visszaszámlálás- féleként. Úgyhogy sorszámozni is fogom ezeket a JOKER-eket, hogy még magamat se tudjam becsapni vele. Aztán majd meglátom, lehet, heti 1 étkezést meg is hagyok magamnak talomban, de lehet, nem lesz rá szükségem. Tudom, hogy ez igazából egy kicsit kényszermagyarázat, de ha ezt nem teszem, akkor lehet, hogy feladom, amit viszont nem akarok!!! Folytatni akarom a nyersétkezést, mert az agyam egy része már megértette, hogy ez jó nekem, még ha egy másik része ezt nem is akarja elfogadni.Mindenesetre most elhasználtam az elsőt, azaz:

Este:
JOKER 4/4 felhasználva
(nem ettem sokat, de nem írom fel részletesen, mert nem mintaértékű)

Fittness-Wellness:
65 perc gyaloglás terepen
7,5 perc ab circle - több nem ment még mindíg fáj a térdem az eséstől... :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése