jan. 12

Csütörtök
Súly: úgy döntöttem, pár napig nem fogom méricskélni, majd meglátom, kibírom-e ;)))
Alvás: 6,5óra

Italok:
3/4 kancsó gyógynövényes tea
1 csésze oolong tea
1,5l víz

Reggel:
1,5 alma

Délelőtt:
6 kocka csoki
2 keksz

Délben:
1,5 tányér savanyútojásleves pirított kenyérkockával - úgy látom ez lesz a heti menüm fő alkotórésze , mivel csináltam egy nagy fazékkal, de rajtam kívűl senki sem eszi, de nem bánom, mert én imádom ;)))


Délután:
2 alma
4 keksz (sós is volt közte)
2 marék pufi kukorica
1 túrórudi

Este:
1 tányér savanyútojásleves kenyérkockával
1/2 tányér laskagombás farfalle-tészta
1/2 kígyóuborka

később:
2 fánk a fagyóból - mivel majd megdöglöttem ma az édességért...

Edzés:
14 perc kardió intervallumos tréning szobabicajon

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése