jan 13 - micsoda szerencsenap :)))

Péntek 13 - új súlyzóm van juhúú!!! :)))

Voltam ma bevásárolni és vettem egy franciarudat (kb.6kg) a nyakból tolás és egyéb gyakorlatok jobb kivitelezésére, valami ilyesmi még hiányzott a gyűjteményemből és most totál boldog vagyok emiatt... rögtön be is vetettem :)))


Italok:
1 kancsó tea
1,5l víz

Reggel:
2 alma

Délelőtt:
1 alma
1 banán

Délben:
2 tányér savanyútojásleves 1 sz pirított kenyérrel

Délután:
Mini saláta:
1/4 jégsaláta 1/2 doboz retekcsírával összekeverve
1 alma

később:
3 kocka csoki
2 Schokobanane von Casali (pici banán ízű hab csokiba mártva)

Este:
4 üres és egy lekváros palacsinta (saját készítésű, korpás tésztából)
1 szelet piros kaliforniai paprika

Edzés:
minimum 1,5 óra gyaloglás a kutyával

Súlyzós edzés: gyakorlatonként 2 x 10 ismétlés (azaz 2 sorozat 10 ism.)

Gépen:
-32,5kg lábtolás
-32,5kg melltől tolás
-12,5kg lábnyújtás
- 7,5kg oldalankénti lábhajlítás (3sorozatot csináltam)
-12,5kg mellhez húzás fentről (kb. húzódzkodás)(3 sorozatot csináltam)
-5kg könyék zárás mell előtt
-12,5kg felhúzás
-10kg tricepsz lehúzás fentről

Franciarúddal:
-6kg guggolás
-6kg nyakból feltolás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése