2011. július 17-18. vasárnap- hétfő

Súly: 58,2kg

eljött az az idő, hogy nincs kedvem blogot írni - valahogy a "foglalkozás elérte félig-meddig a célját" állapotban vagyok: azaz teljesen a 811 szerint étkezem, kizárólag nyerskaját ettem vasárnap és hétfőn is, edzettem is rendesen tegnap is egy egész órát az edzőtermemben töltöttem, láthatóan javul a kinézetem (comb, has) és valahogy estére összefolyik minden... már azt se tudom, mikor mit ettem, persze, tudom, hogy megettem ma 3/4-ét egy kisebb dinnyének, meg csináltam nyers mákosgubát Gitta inspirációját követve (aszalt gyümilapok, kesuszósz mákkal) meg Igorkenyeret,ami még mindig az aszalóban van, meg megyek le megint az edzőtermembe, ahol voltam is ma már.... de valahogy itthon is csak lézengek, tudom, hogy egy csomó mindent meg kellene csinálnom, de nem tudom magam rászánni, igazából azt hiszem nagyobbszabású céltalanságban szenvedek.... ;))))


Fittness-Wellness:
Vasárnap:
20 perc jóga
2 x 10 perc hullahoppkarikával
20 perc szobabicaj
15 perc vibrotréner
30-40 perc kar és láberősítés kondigépen
1 perc csípőforgatás korongon
100 x legmagic-en

Hétfő:
5 perc ellipszistréneren
40 perc kondigépen
10 perc ab cirlce-n
300 boxolás
2 x 25 láblendítés a kisboxzsákhoz
200 x legmagic-en
4 perc csípőforgatás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése