jan. 15

Vasárnap
Alvás: 10!!!óra a délutáni szunyával együtt ;)))

Italok:
1 kanna jázminos zöld tea (nyami)
1 csésze wu long tea (bhee...)
1l víz

Reggel:
4 mandarin

Délelőtt:
kb 3dl szeder-banán turmix (fagyiként)

Délben:
1 tányér sztrapacska hagymával, paprikával, 2 ek tejföllel ( és persze szalonnával pirítva de anélkül fogyasztva - azt odaadtam a többieknek belőle)
1 tál saláta

Délután:
1 óriási alma
2 kakaós keksz
3/4 kakaóscsiga
és nagyon ügyes voltam, mert nem ettem a gyerekek sós nasijából, amit előttem ropogtattak.... :))))

Este:
1 laza tányérnyi főtt krumpli, főtt tojás, mustárszósszal +
1 tál saláta (natúr, öntet nélkül)


1 ek szilvalekvár az édességvágyamra....

Edzés:
20 perc séta kutyafuttában... mert rohadt hideg volt odakint
100 x legmagic
2 perc csípőforgatás korongon
10 perc vibrotréneren

Súlyzós edzés: gyakorlatonként 2 x 10 ismétlés (azaz 2 sorozat 10 ism.)

Gépen:
-27,5kg lábtolás
-27,5kg melltől tolás
-12,5kg lábnyújtás
- 7,5kg oldalankénti lábhajlítás (3sorozatot csináltam)
-12,5kg mellhez húzás fentről (kb. húzódzkodás)(3 sorozatot csináltam)
-7,5kg könyék zárás mell előtt
-12,5kg felhúzás
-10kg tricepsz lehúzás fentről

Franciarúddal:
-6kg guggolás
-6kg nyakból feltolás
-6kg tricepsz hát mögött

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése