jan. 6

Péntek
Súly: fogalmam sincs, de kaptam egy bókot a dm-ben, ahol vásárolni szoktam, hogy mennyit fogytam!! Pedig maximum csak feszesedtem, de az már tényleg látszik én is pont este nézegettem, mintha látszana ;)) tehát máris megérte újra belevágni :))))
Ja és voltam vásárolni gatyát és pulcsit vettem s-es és 42-es pulcsit is, de utóbbit olyan mellény szerűt, ami alá elfér mégegy pulcsi, azt direkt nagyot vettem, az s-es az még azért eléggé domborzati térkép a pocin... viszont 27-es farmert vettem!!!! alig bírtam elhinni, hogy az a jó méret! Ennél kisebbet, 26-ost már csak 45 kilósan szoktam hordani :)))))) Tehát a popsi és a combon tényleg ment le valami, bár messze nem passzolt az összes 27-es gatya azért még, de az az egy!!!!

Italok:
tea és víz

Reggel:
1 pohár citromos víz
1 magoskifli
1 kispohár erdei gyümölcsös szójajoghurt

Délelőtt:
1 sz meggyesrétes


Délben:
1 tál vegyessaláta
1 magoskifli
1/2 tányér tésztaleves, cukorborsóval sárgarépával

Délután:
1 marék popcorn
2 marék vegyes keksz

Este:
1,5 tányér leves mint fent

később:
3 kivi

Fittness-Wellness:
1 órás kutyás séta

2 x 20 tárogatás comb
100 ismétlés legmagicen
1 perc csípőforgatás korongon
10 mp lógás fejjel lefelé
30 felülés a ferdepadon
30 ismétlés ab swing (has)

Súlyzós edzés: gyakorlatonként 3 x 10 ismétlés (azaz 3 sorozat 10 ism.)

Gépen:
-30kg lábtolás
-30kg melltől tolás
-10kg lábnyújtás
- 5kg oldalankénti lábhajlítás
-10kg mellhez húzás fentről (kb. húzódzkodás)
-5kg könyék zárás mell előtt
-10kg felhúzás
-10kg tricepsz lehúzás fentről

Súlyzóval:
-2 x 1,5kg guggolás
-2 x 1,5kg nyakból feltolás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése